Postnataal Trainingsplan

Als je onlangs mama bent geworden, is het belangrijk dat je tijd en energie steekt in lichamelijk herstel. Een zwangerschap en bevalling vragen veel van je lichaam. Je verandert zowel fysiek als hormonaal en vele spiergroepen die jouw lichaam ondersteunen tijdens het bewegen (zoals de bekkenbodem) zijn nu uitgerekt en verzwakt. Het is dus belangrijk om tijd te nemen om bewust de functie van je core te herstellen om zo op lange termijn pijnvrij en effectief te kunnen bewegen en klachten zoals lage rugpijn, last van nek of incontinentie te kunnen voorkomen.

In het Postnataal Trainingsplan leer je vanaf 2 weken na de bevalling hoe je je core kunt herstellen, en we bouwen de eerste 6 maanden op naar een sterke en gezonde basis. Het is een gids voor postnataal herstel maar ook voor je gezondheid op lange termijn.

Met dit online sportprogramma kan je zelfstandig aan de slag in je eigen woonkamer. 

Sporten kan een hele fijne uitlaatklep zijn en het moment om even echt tijd voor jezelf te maken. 

Wat kan je verwachten?

6 maanden PN

Een uitgewerkt programma tot 6 maand na je bevalling. Je bepaalt zelf hoeveel keer per week je gaat trainen.

modules

Het programma bestaat uit verschillende modules, zodat jij zelf jouw programma kan samenstellen.

instructievideo's

Bij elke oefening vind je een instructievideo en handige uitvoeringstips.

met baby

Je vindt er ook inspiratie om oefeningen samen met je baby'tje te doen.

opvolging

Via een planningskalender kan je jouw trainingsmomenten overzichtelijk bijhouden.

Whats-app

Via Whats-app volgen we de uitvoering van de work-outs verder op. 

Wat kost het je?

Postnataal Traininsplan

€ 75

Uitgewerkt programma tot 6 maanden na je bevalling.

PN Trainingsplan OP MAAT

€115

PN trainingsplan aangepast volgens je eigen doelen en mogelijkheden.

In ontwikkeling

Dit programma is nog in ontwikkeling. Als je interesse hebt, kan je me gerust al een berichtje sturen :-)